OK, en dat is mooi dichtbij. Ik heb er gewerkt, en ben vorig jaar ook nog in de dierentuin geweest, waarnaast ik jaren heb gewerkt, aan de andere kant van het spoor.
Bij een kampeer meeting ga je mij niet zien iig.
Ik heb geen tentje meer.
Die van mijn broertje mag ik wel lenen maar daar kom ik denk ik niet meer in. (Of niet meer uit).
Sta er wel open voor... maar dat ligt er maar net aan waar het is; en of het OV een beetje te bekostigen is. Treinkaartjes van Kruidvat enzo, daar doet men tegenwoordig blijkbaar niet meer aan.
Onlangs had ik eigenlijk naar een meeting in Tiel willen gaan (vanuit Landgraaf); kostte me ongeveer 50 euro retour... die hakt er wel in voor mijn budget. Niet gegaan uiteraard
Ik heb wel belangstelling voor een autsider meetup, liefst niet alleen met andere autisten, maar gemengd gezelschap. Lijkt mij boeiend.
Op een zaterdag dat ik niet naar een PAS bijeenkomst ga heeft mijn voorkeur. Dan kan ik zondag bijkomen voordat ik maandag weer aan de bak moet.
Ik had op Facebook al een gooi gedaan richting Zeist, maar ik ben eerlijk gezegd nogal laks qua organisatie, dus dat maakt het lastig om er iets concreets van te maken.
arjen37 schreef: ↑14 okt 2022 21:13
Ik heb wel belangstelling voor een autsider meetup, liefst niet alleen met andere autisten, maar gemengd gezelschap. Lijkt mij boeiend.
Mee eens en dat is ook waarom dit forum zich richt op het hele spectrum van neurodiversiteit.
Ik wil er best wel weer eentje organiseren. Maar dan wordt het wel weer een stadswandeling of wat drinken bij mij thuis ofzo. Ligt een beetje aan het animo.